luni, 10 decembrie 2012

Machiaj de iarna

Dupa cum stiti, iarna se folosesc mai mult culorile reci, atat pentru machiaj cat si pentru haine, accesorii s.a
Se foloseste si foarte mult alb, prin care se reflecta zapada (in cazul in care este zapada :)) )


Pentru cei care nu stiu,in partea stanga sunt culorile calde, iar in partea dreapta cele reci.





Azi am fost inspirata de un carnetel de-al meu si am realizat un machiaj cu alb si mov, bineinteles pentru iarna, folosesc foarte mult alb deoarece la mine deja s-a asezat zapada si imi place foarte mult cum se contopeste albul cu zapada.

Machiajul a fost realizat in etapele urmatoare:












In ultima etapa am adaugat gel liner in loc de tus, apoi am dat genele cu rimel.

Machiajul se potriveste la toate tipurile de culori ale ochilor.






Sper ca v-a placut, sa fiti cuminti ca Mosul sa va puna sub brad cat mai multe cadouri :D
Sper ca la mine Mos Craciun sa nu fie atat de zgarcit ca Mos Nicolae avand in vedere ca am primit doar o varga! :)) V-am pupat! :*

Niciun comentariu: