marți, 4 decembrie 2012

Catre cei care ma urmaresc:

Stiu, iar am fost o fata rea si nu am postat pe blog, sincer nu am avut deloc timp pentru postari, am fost ocupata cu facutul bagajelor si cu orele de germana pe care le-am tinut de dimineata, iar dupa-masa eram ocupata cu scoala.

Da, am tinut ore de germana pentru ca am fost plecata 2 saptamani chiar in Germania multumita cursului de 6 luni pe care nu de mult l-am terminat.

M-am gandit sa impartasesc cu voi cateva din amintirile frumoase pe care mi le-a lasat aceasta scurta vacanta dar in care m-am distrat la maxim si a fost chiar mai bine decat mi-am imaginat. Mi-am facut chiar si cativa prieteni noi.

 Sper sa va placa pozele si sper sa aveti si voi ocazia sa mergeti acolo, sau sa fi fost, este minunat! :)



                            Aceasta poza este facuta in Berlin in fata parlamentului

          Aceasta este statuia Berlinului.. se spune ca cine a fost acolo si nu a vazut statuia nu se considera ca a fost in Berlin
 
     

                          Echipa noastra de coafori, freizeri, manichiuristi, pedichiuristi


                                                   Cateva persoane din echipa

  Salonul unde am facut practica cu echipa


 Un machiaj realizat de mine la practica


   Desenul din Liepzig care reprezinta zidul "masacrelor"


Sony Center

Poza facuta in ultima zi din vacanta, cu diplomele in mana :)

Niciun comentariu: