duminică, 11 decembrie 2011

Colorful make-up, machiaj colorat!






Dupa ce v-ati pregatit pleoapele si v-ati dat cu primer, am realizat machiajul in felul urmator.


After you prepped ur lids I made this make.up in the folowing steps:



Am aplicat o nuanta de galben din paleta 120 de culori de la Fraulein pe intreaga pleoapa. Apoi am amestecat cateva nuante de mov si am aplicat in pliul pleoapei dupa care am amestecat culorile. Dupa aceea in exteriorul pleoapei am aplicat o nuanta de albastru inchis metalizat, am adaugat si putin portocaliu si am amestecat.Am aplicat aceleasi culori si pe pleoapa inferioara.


I applied yellow from the 120 pallete from Fraulein on the entire lid.After that I applied 3 shades of purple in the crease and blended.Then, in the exterior of the lid I applied a shimery dark blue,and at the 4 a little bit of orange and blended.I've applied the same colours to the lower lid.


Dupa aceea am aplicat tus si rimel.

After that I applied liner and mascara.







Click pe poze pentru a le mari. Click on the pics to extend them.

Niciun comentariu: