miercuri, 24 octombrie 2012

How to: Şuviţe!

Aşadar, ca întotdeauna, m-am plictisit de monotonul brunet şi m-am gîndit sa încerc nişte şuviţe. Am ales cel mai simplu mod de a o face, fără a mă complica cu folia de aluminiu ş.a.
Am folosit o cască specială pentru şuviţe, după cum vedeţi în pozele de mai jos.




Cam aşa arată casca, are nişte găurele prin care se scot şuviţte subţiri de păr.









Acesta este instrumentul cu care se scot şuviţele de păr prin cască, are un capat incovoiat pentru a putea prinde şi trage afara şuviţa.








Am folosit decolorant de la Kallos,oxidant de 12% si o pensula pentru aplicare, acestea se pot gasi aproape in orice magazin si nu sunt deloc scumpe.






















Am început prin a-mi aşeza casca pe cap după care am început sa scot şuviţă cu şuviţă, exact ca în poză.



Am aplicat pasta obţinută în urma amestecării decolorantului cu oxidantul pe şuviţele scoase prin cască şi am pieptănat şuviţele cu un pieptăn cu coada lungă pentru a uniformiza pasta pe intregul fir de păr.













Am lăsat să acţioneze 20 de minute, apoi am spălat şuviţele cu apă calda si sampon (ATENŢIE: şuviţele se spală cu casca pe cap, aceasta se inlătură abia dupa spălare)

REZULTAT FINAL:







2 comentarii:

Anonim spunea...

buna unde ai gasit sa cumperi banda de machiaj??

Unknown spunea...

buna, www.tienda.ro